Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie - podinspektor ds. promocji i kultury - 07.02.2025 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM
W PRÓSZKOWIE
Burmistrz Prószkowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków.
- Stanowisko pracy: podinspektor ds. promocji i kultury
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Wykształcenie średnie
- Znajomość języka obcego w mowie i piśmie (niemiecki lub angielski);
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Znajomość zagadnień z zakresu związanego z problematyką na stanowisku,a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o sporcie, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
- Dyspozycyjność poza regularnym czasem pracy w tygodniu i w weekendy;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność wygłaszania przemówień i wystąpień publicznych;
- Umiejętność redagowania i prezentowania informacji i komunikatów;
- Systematyczność i terminowość;
- Zdolność analitycznego myślenia;
- Umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole i pod presją czasu;
- Umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office oraz urządzeń biurowych;
- Prawo jazdy kat. B.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy:
- opracowywanie materiałów promocyjnych,
- kompletowanie informacji o gminie,
- współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami i wykonawcami materiałów promocyjnych,
- wdrażanie inicjatyw w zakresie promocji gminy,
- redagowanie i zamieszczanie materiałów na stronie internetowej oraz portalach społecznościowych;
- Uczestnictwo w konferencjach, uroczystościach i imprezach okolicznościowych związanych z reprezentacją gminy;
- Koordynacja zadań związanych ze współpracą zagraniczną gminy;
- Zapewnienie kompleksowej obsługi delegacji przebywających na terenie gminy;
- Inicjowanie wspólnych przedsięwzięć gospodarczych, kulturalnych, naukowych, sportowych w ramach zawartych porozumień i umów z miastami partnerskimi;
- Podejmowanie działań celem ochrony miejsc pamięci narodowej, grobów wojennych, pomników oraz tablic pamiątkowych;
- Organizowanie oraz współpraca z podmiotami przygotowującymi uroczystości gminne, konkursy, konferencje, spotkania, imprezy z udziałem gminy;
- Podejmowanie działań związanych z zagospodarowaniem turystycznym gminy;
- Planowanie, przygotowanie i realizacja, przy współpracy z osobą odpowiedzialną za pozyskiwanie środków zewnętrznych, przedsięwzięć i projektów związanych z pozyskiwaniem i wykorzystaniem zewnętrznych środków pomocowych;
- Prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury;
- Prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Prószków;
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w formie i na zasadach określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- Prowadzenie i udostępnianie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej;
- Prowadzenie spraw na szczeblu gminnym i utrzymywanie kontaktów roboczych ze stowarzyszeniami, których członkiem jest gmina;
- Udział w tworzeniu raportów, programów oraz strategii wynikających z przepisów prawa;
- Obsługa organizacyjna sołectw na terenie gminy;
- Wykonywanie zadań związanych z realizacją funduszu sołeckiego;
- Wykonywanie zadań związanych z promocją i ochroną zdrowia.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie siedziba Urzędu Miejskiego w Prószkowie mieszczącego się przy ul. Opolskiej 17;
- Pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane jest na drugim piętrze, w dwupiętrowym budynku nieposiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób niepełnosprawnych;
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna;
- Praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
- Czas pracy: 40 godz. tygodniowo.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz posiadanych umiejętności, opatrzony podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych ze wskazaniem celu – aplikowania na stanowisko podinspektora;
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych/;
- podpisana klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy czytelnie podpisać i składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. promocji i kultury w Urzędzie Miejskim w Prószkowie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prószkowie,
ul. Opolska 17, I piętro, pok. nr 18, w skrzynce podawczej Urzędu, przesłać na powyższy adres lub przesłać za pomocą platformy ePUAP.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.02.2025 r. do godz. 12.00 (decyduje faktyczna data wpływu).
Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie dalszego etapu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Prószków www.bip.proszkow.pl (zakładka: nabór na wolne stanowiska urzędnicze) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Prószkowie.
Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.
Nabór promocja.pdf (175,49KB)
klauzula informacyjna RODO.docx (19,39KB)
kwestionariusz osobowy.doc (38,50KB)
Prószków, 24.02.2025 r.
RO.2110.1.2025.SK
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Informuję, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. promocji i kultury wybrana została Pani Natalia Marczewska, zamieszkała w Prószkowie.
Uzasadnienie:
Pani Natalia Marczewska spełnia wszystkie wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze. Predyspozycje, posiadana wiedza i umiejętności kwalifikują kandydatkę do pracy w Urzędzie Miejskim w Prószkowie na stanowisku podinspektora ds. promocji i kultury.
SEKRETARZ GMINY
/-/
Irena Szott