Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie - podinspektor ds. promocji i kultury - 07.02.2025 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM
W PRÓSZKOWIE

Burmistrz Prószkowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków.

  1. Stanowisko pracy: podinspektor ds. promocji i kultury
  2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
  1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135);
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  3. Wykształcenie średnie
  4. Znajomość języka obcego w mowie i piśmie (niemiecki lub angielski);
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Nieposzlakowana opinia;
  7. Znajomość zagadnień z zakresu związanego z problematyką na stanowisku,a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o sporcie, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
  8. Dyspozycyjność poza regularnym czasem pracy w tygodniu i w weekendy;
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
  1. Samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność;
  2. Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  3. Umiejętność wygłaszania przemówień i wystąpień publicznych;
  4. Umiejętność redagowania i prezentowania informacji i komunikatów;
  5. Systematyczność i terminowość;
  6. Zdolność analitycznego myślenia;
  7. Umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole i pod presją czasu;
  8. Umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office oraz urządzeń biurowych;
  9. Prawo jazdy kat. B.

 

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy:
  1. opracowywanie materiałów promocyjnych,
  2. kompletowanie informacji o gminie,
  3. współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami i wykonawcami materiałów promocyjnych,
  4. wdrażanie inicjatyw w zakresie promocji gminy,
  5. redagowanie i zamieszczanie materiałów na stronie internetowej oraz portalach społecznościowych;
  1. Uczestnictwo w konferencjach, uroczystościach i imprezach okolicznościowych związanych z reprezentacją gminy;
  2. Koordynacja zadań związanych ze współpracą zagraniczną gminy;
  3. Zapewnienie kompleksowej obsługi delegacji przebywających na terenie gminy;
  4. Inicjowanie wspólnych przedsięwzięć gospodarczych, kulturalnych, naukowych, sportowych w ramach zawartych porozumień i umów z miastami partnerskimi;
  5. Podejmowanie działań celem ochrony miejsc pamięci narodowej, grobów wojennych, pomników oraz tablic pamiątkowych;
  6. Organizowanie oraz współpraca z podmiotami przygotowującymi uroczystości gminne, konkursy, konferencje, spotkania, imprezy z udziałem gminy;
  7. Podejmowanie działań związanych z zagospodarowaniem turystycznym gminy;
  8. Planowanie, przygotowanie i realizacja, przy współpracy z osobą odpowiedzialną za pozyskiwanie środków zewnętrznych, przedsięwzięć i projektów związanych z pozyskiwaniem i wykorzystaniem zewnętrznych środków pomocowych;
  9. Prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury;
  10. Prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, niebędących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Prószków;
  11.  Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w formie i na zasadach określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  12.  Prowadzenie i udostępnianie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej;
  13. Prowadzenie spraw na szczeblu gminnym i utrzymywanie kontaktów roboczych ze stowarzyszeniami, których członkiem jest gmina;
  14. Udział w tworzeniu raportów, programów oraz strategii wynikających z przepisów prawa;
  15. Obsługa organizacyjna sołectw na terenie gminy;
  16. Wykonywanie zadań związanych z realizacją funduszu sołeckiego;
  17. Wykonywanie zadań związanych z promocją i ochroną zdrowia.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie siedziba Urzędu Miejskiego w  Prószkowie mieszczącego się przy ul. Opolskiej 17;
  2. Pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane jest na drugim piętrze, w dwupiętrowym budynku nieposiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób niepełnosprawnych;
  3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna;
  4. Praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
  5. Czas pracy: 40 godz. tygodniowo.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz posiadanych umiejętności, opatrzony podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych ze wskazaniem celu – aplikowania na stanowisko podinspektora;
  3. kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
  6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych/;
  9. podpisana klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych.

 

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy czytelnie podpisać i składać w zamkniętych kopertach  opatrzonych napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. promocji i kultury w Urzędzie Miejskim w Prószkowie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prószkowie,
ul. Opolska 17, I piętro, pok. nr 18, w skrzynce podawczej Urzędu, przesłać na powyższy adres lub przesłać za pomocą platformy ePUAP.

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.02.2025 r. do godz. 12.00 (decyduje faktyczna data wpływu).

Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie dalszego etapu rekrutacji.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Prószków www.bip.proszkow.pl (zakładka: nabór na wolne stanowiska urzędnicze) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Prószkowie.

Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.

PDFNabór promocja.pdf (175,49KB) 
DOCXklauzula informacyjna RODO.docx (19,39KB) 
DOCkwestionariusz osobowy.doc (38,50KB) 



Prószków, 24.02.2025 r.

RO.2110.1.2025.SK

INFORMACJA O WYNIKU NABORU 

 NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Informuję, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. promocji i kultury wybrana została Pani Natalia Marczewska, zamieszkała w Prószkowie.

Uzasadnienie:

Pani Natalia Marczewska spełnia wszystkie wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze. Predyspozycje, posiadana wiedza i umiejętności kwalifikują kandydatkę do pracy w Urzędzie Miejskim w Prószkowie na stanowisku podinspektora ds. promocji i kultury.

 

SEKRETARZ GMINY

/-/

Irena Szott