- NABÓR NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
- Ogłoszenia o naborze w UM Prószków
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie - podinspektor ds. gospodarki gruntami i lokalami - 18.07.2023 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRÓSZKOWIE
Burmistrz Prószkowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków
1. Stanowisko pracy: podinspektor ds. gospodarki gruntami i lokalami.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530)[1];
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie średnie i co najmniej trzyletni staż pracy lub wyższe;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zagadnień z zakresu związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, a także zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, organizacji pracy i obiegu dokumentów w jednostkach samorządu terytorialnego;
- prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office oraz urządzeń biurowych.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- samodzielność, dobra organizacja pracy, systematyczność, rzetelność;
- umiejętność w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność właściwej interpretacji aktów prawnych i redagowania pism urzędowych;
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Prószków;
- prowadzenie spraw z zakresu scalania gruntów;
- prowadzenie pełnego postępowania w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym;
- przygotowanie oświadczeń Burmistrza o wykonaniu lub niewykonaniu prawa pierwokupu;
- realizacja zadań nałożonych na gminę, a wynikających z ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy o zamianie Kodeksu Cywilnego oraz przepisów szczegółowych;
- realizacja ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
- realizacja postanowień ustawy Prawo budowlane w zakresie dotyczącym prowadzenia ksiąg obiektów budowlanych i prowadzenia rejestru obiektów małej architektury wymagających kontroli.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie siedziba Urzędu Miejskiego w Prószkowie mieszczącego się przy ul. Opolskiej 17;
- pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane będzie na I piętrze w dwupiętrowym budynku nieposiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób niepełnosprawnych;
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna;
- praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
- czas pracy: 40 godz. tygodniowo.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz posiadanych umiejętności, opatrzony podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych ze wskazaniem celu – aplikowania na stanowisko podinspektora;
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych/;
- podpisana klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy czytelnie podpisać i składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. gospodarki gruntami i lokalami w Urzędzie Miejskim w Prószkowie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prószkowie, ul. Opolska 17, I piętro, pok. nr 18, w skrzynce podawczej Urzędu, przesłać na powyższy adres lub przesłać za pomocą platformy ePUAP.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lipca 2023 r. (decyduje faktyczna data wpływu).
Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie dalszego etapu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Prószków www.bip.proszkow.pl (zakładka: nabór na wolne stanowiska urzędnicze) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Prószkowie.
Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone
[1] Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego (obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega
na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
gospodarka gruntami.pdf (202,34KB)
kwestionariusz osobowy.doc (38,50KB)
klauzula informacyjna RODO.docx (19,39KB)
Wyniki naboru: