- Sposoby Przyjmowania i Załatwiania Spraw
- Sprzedaż alkoholu
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu
Dokumenty wymagane do wydania zezwolenia na sprzedaż alkoholu
Do wniosku o wydanie zezwolenia zgodnie z art.18 pkt 6 Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi należy dołączyć następujące dokumenty:
- Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców
- W zaświadczeniu musi być punkt o sprzedaży alkoholu
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych
- Umowa najmu- adres, konkretny budynek: oprócz numeru działki zezwolenie na budowę
- Pisemna zgoda właściciela (wspólnoty mieszkańców), użytkownika, zarządcy lub administratora budynku (Rady Osiedla Spółdzielni Mieszkaniowej)
- Jeśli jest wspólnota- zgoda wspólnoty + zgoda właściciela. Zawsze pytać czy w budynku mieszkają ludzie.
- Decyzja właściwego państwowego Inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu
- Zezwolenie wydaje się na taki podmiot jaki figuruje w decyzji inspektora.
- Oświadczenie o wartości sprzedanego alkoholu
- Jeśli jest spółka cywilna to muszą być podpisy wszystkich wspólników, a jeśli z o.o. – osoby figurujące w KRS.
- Dowód zapłaty
- Data wpłaty z datą wydania zezwolenia musi się zgadzać
- Umowa spółki cywilnej
- jeśli jest spółka cywilna.
Dokumenty wymagane do wydania zezwolenia jednorazowego na sprzedaż alkoholu
- wniosek o wydanie zezwolenia
- kopia zezwolenia stałego (jeśli zezwolenie stałe wydane jest z innej gminy)
- umowa spółki cywilnej, (jeśli zezwolenie jest na spółkę)
- zgoda właściciela lokalu
- zgoda właściciela gruntu
- zaświadczenie zapłaty za zezwolenie stałe (jeśli zezwolenie stałe jest z innej gminy)
- dowód zapłaty
Załączniki do pobrania:
Wniosek o wydanie zezwolenia jednorazowego (82,78KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia jednorazowego.docx (21,63KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia stałego (90,88KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia stałego.docx (25,88KB)