Powiększ czcionkę za pomocą skrótu klawiszowego CTRL +, a pomniejsz za pomocą CTRL -

Dokumenty wymagane do wydania zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Do wniosku o wydanie zezwolenia zgodnie z art.18 pkt 6 Ustawy o wychowaniu w trzeżwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi  należy dołączyć następujące dokumenty

  1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców
  • W zaświadczeniu musi być punkt o sprzedaży alkoholu
  1. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych
  • Umowa najmu- adres, konkretny budynek: oprócz numeru działki zezwolenie na budowę
  1. Pisemna zgoda właściciela (wspólnoty mieszkańców), użytkownika, zarządcy lub administratora budynku (Rady Osiedla Spółdzielni Mieszkaniowej)
  • Jeśli jest wspólnota- zgoda wspólnoty + zgoda właściciela. Zawsze pytać czy w budynku mieszkają ludzie.
  1. Decyzja właściwego państwowego Inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu
  • Zezwolenie wydaje się na taki podmiot jaki figuruje w decyzji inspektora.
  1. Oświadczenie o wartości sprzedanego alkoholu
  • Jeśli jest spółka cywilna to muszą być podpisy wszystkich wspólników, a jeśli z o.o. – osoby figurujące w KRS.
  1. Dowód zapłaty
  • Data wpłaty z datą wydania zezwolenia musi się zgadzać
  1. Umowa spółki cywilnej
  • jeśli jest spółka cywilna.

 

Dokumenty wymagane do wydania zezwolenia jednorazowego na sprzedaż alkoholu

  1. wniosek
  2. kopia zezwolenia stałego (jeśli z innej gminy)
  3. umowa spółki cywilnej, (jeśli zezwolenie jest na spółkę)
  4. zgoda właściciela lokalu
  5. zgoda właściciela gruntu
  6. zaświadczenie zapłaty (jeśli zezwolenie stałe jest z innej gminy)
  7. dowód zapłaty

 

 

Załączniki:

DOCZezwolenie jednorazowe-wniosek.doc
DOCZezwolenie stałe -wniosek.doc